Saturday 23 May 2015

Open letter to borrowers (CebuanoVersion)




Disclaimer: This is a an open letter (Cebuano version) to all who doesn't value their word when it comes to paying on time. I just want to show ang kahalagahan ng friendship over money and how much is the effect to the creditors. I think these are the words that you will say to your borrowers. 


Kabalo ka, naningkamot ko ug panginabuhi, nangayo ka ug tabang ug gitabangan tika.
Nagpasalig ka ug wla ko nagduda nimo kay amigo ta. Abi nako importante atong panag higalaay pero imo rang gibaylo sa ingani na kantidad. Sakit lang huna hunaon nga wala lang ko nimo gidaganan ug gitaguan pero imo pa gid kong giblocked sa fb. Sige tika tawagan pero dili nimo tubagon kung dili man cannot be reach (naa man tana signal sa inyo...joke.hahahha) Gisuwayan tika ug tawag sa numero sa imong gitrabahuan pero wala daw ka ug ang pinakamaot na tubag na akong nadawat kay nihawa na daw ka (dili uso ang 30days nga notice sa inyo bai??

Hahahhaha,,joke again) Nisulti ko sa tinuod para matabangan ka. Pwede ko mamakak para dili ka makahulam ug kwarta atong panahona pero dili ko daotan para buhaton na, amigo gid ta bai!
Katong kwartaha dako na kaayong matabang sa akong pamilya pero hangtud karon wala gihapon nimo gibalik. Daghan kaayo ka ug mga rason, kung dili sakit, walay trabaho, wala pay sweldo. Gisabot tika ug maayo katong naglisud ka pero katong gisingil na tika, ikaw pa nuoy nasuko? Imo pa kong gibali sa atong mga amigo ug gipanabi nga wala koy kasing kasing ug wala tika gisabot.

Kabalo ka bai, ok ra man mangutang pero bayad pud tawn sa saktong oras (ingon pa sa tindahan, credit is good but we need cash..hahhahaha. Naalala ko.super tawa naq sa part nato promise). Maayo kaayo ka muhatag ug didlayn pero dili diay nimo tumanon. Kulang nalang adtoon tika sa inyong balay para sukton. Tana lang mahuna hunaan pud nimo na kinahanglan pud nako katong imong gihulam na kwarta. Gisaligan tika ug taman pero miskan gamay wla jud ka nangayo ug pasaylo.ang bati pa ani kay kaduha na ni nimo gibuhat sa ako. Abi ba nako na dili na mautro na dugay ka mubayad. Makalagot lang huna hunaon na tungod nimo niagi ko ani karon. Tana lang makahinumdom ka nako ug da uban pa nimo nga giutangan.


Imong Amigo
Creditor


Thank you to the Black Pearl for the translation



David Isaiah Angway is a Financial Evangelist

No comments:

Post a Comment